【解剖新豬肉】—如何以營銷帶動素食潮流

Description: 
【如何推動素食風氣?】
 
素食主義近年風靡全世界,就連香港這個彈丸之地也林立各色各樣的素食餐廳。然而,說起本地素食風氣,就不能不提及 Green Monday!
 
在香港,素食文化之所以由 「old school」、「佛教feel」 ,搖變為時尚和健康的潮流象徵、有社會承擔的表現,Green Monday 多年來的推動功不可沒。Green Monday 近年更研發自家素肉 — Omnipork 新豬肉,引入香港大大小小食肆,掀起另一番熱潮。
 
180DC@CUHK 將會從營銷角度出發,與Green Monday代表探討,如何透過營銷改變大眾舊有思維,將新豬肉推廣至家傳戶曉。對營銷有興趣、但又想「sell 啲有意義嘅嘢」的你,不要錯過!
 
【解剖新豬肉】—如何以營銷帶動素食潮流
日期:10月23日(五)
時間:5:30-6:30pm
講者:Tiffany Cheung (Green Monday代表)
語言:廣東話
形式:網上直播 + Q&A
有興趣記得趕快報名!
 
報名連結: https://bit.ly/2FogEbh
 
 是次活動為中大同學優先,同時歡迎非中大生參加
 
—180 Degrees Consulting @ CUHK—
180DC係全球最大嘅Social Consultancy,分佈於全球超過35個國家!每間大學嘅分支都由學生主導,由有熱誠同社會承擔嘅學生成爲Social Consultants,為社企同 NGO 提供營運建議。180DC@CUHK就會針對社會影響力嘅企業提供咨詢,例如幫助社企同非政府組織(NGO),解決營運問題,品牌設計、宣傳同營銷方面,令更加多人知道佢哋咁有意義嘅工作!如果你係諗嘢天馬行空、做嘢鍾意打破框架、成日問點解嘅同學,歡迎成為我哋會員✨ https://manylink.co/@180DC_CUHK
Ongoing